دقت در انتخاب دستگاه مخمل پاش

غلطک برای چسب زنی
چسب برای مخمل پاشی
2020-10-13
چسب زنی روی سطوح بزرگ
2020-12-24

دقت در انتخاب دستگاه مخمل پاش

دستگاه مخمل پاش سپهر دارای گواهی ثبت اختراع

دستگاه مخمل پاش سپهر دارای گواهی ثبت اختراع ( به قسمت "درباره ما" مراجعه شود)

فریب انواع تبلیغات نادرست را نخورید!
متاسفانه برخی برای فروش دستگاهها به دروغ گویی و فریب متوسل میشوند مراقب باشید.
برای انتخاب و خرید دستگاه مخمل پاش به نکات زیر توجه داشته باشید:
1- برخی مدعی فروش یا نمایندگی دستگاه مخمل پاش خارجی خصوصا دستگاه ساخت ترکیه هستند. قیمت دستگاه مخمل پاش در ترکیه حدود 300 یورو است که در مقایسه با نمونه های اروپایی بسیار ارزان است اما اگر کسی دستگاه مخمل پاش را در کشور ترکیه به این قیمت بخرد با قیمت فعلی ارز باید نزدیک به 20 میلیون تومان قیمت گذاری کند. که در مقایسه با قیمت دستگاه مخمل پاش سپهر که دارای همان کیفیت است به هیچوجه توجیه ندارد.
2- بعضی از فروشندگان ادعا میکنند که بورد داخلی دستگاه ساخت کشور کره یا آلمان! و یا کشورهای دیگر است. اولا چنین نیست و شما نیز نمیتوانید دستگاه را بدلیل گارانتی بودن باز کنید و یا شناسایی سازنده بورد میسر نمیباشد. ثانیا قسمت مهم اساسی دستگاه مخمل پاش دسته پاشش آن است که قطعات اصلی و گران قیمت دستگاه را شامل میشود و نه بورد داخل دستگاه.
3- طراحی و تولید قسمتهای اساسی دستگاه مخمل پاش نیاز به دانش بالای الکترونیکی دارد که حتی از عهده خیلی از مهندسان هم خارج است اما افرادی ادعای ساخت و تولید دستگاه مخمل پاش را دارند که دارای کمترین سواد هستند! عموما این تولید کننده ها با گرفتن بخشهای اصلی دستگاه از سازندگان اولیه و قراردادن در جعبه های بزرگ و با نام خودشان مدعی تولید هستند که حتی قادر به تامین پشتیبانی لازم نخواهند بود.
4- هر نوع دستگاه مخمل پاشی تنها توسط خود سازنده قابل تعمیر و پشتیبانی است و بنابراین تمامی دستگاههای خارجی بعد از خراب شدن، برای تعمیر و پشتیبانی به مشکل بر میخورند.
5- در بررسی دستگاه حتما به دوام دستگاه مخمل پاش دقت نمایید متاسفانه از ظاهر دستگاه و نمایش پاشش آن نمیتوان به این موارد پی برد. بهترین روش تحقیق از کسانی است که دست اندرکار این صنعت هستند مانند تولیدکنندگان پودر مخمل یا وارد کننده های اصلی پودر.
فروشندگان بازار هم اطلاعات لازم را دارند که کمک کننده است.
6- پشتیبانی در تمام مراحل کار از الزامات اولیه است. متاسفانه برخی از فروشندگان بعد از فروش دستگاه حتی جوابگوی تماس مشتریان نیستند.
7- به تصاویر تبلیغاتی ارائه شده اعتماد نکنید بعضی از فروشندگان حتی از تصاویر دستگاههای خارجی استفاده میکنند و خریداران زمان تحویل یا دریافت از طریق پست دستگاه دیگری را تحویل میگیرند که بسیار با تصویر ارائه شده متفاوت است.
8- اعتبار و خوشنامی تولید کننده حرف اول را میزند. دارا بودن برند رسمی و اختراع ثبت شده، اطمینان از پشتیبانی مفید و تعهد به گارانتی کامل دستگاه، برای استمرار استفاده موثر از دستگاه مخمل پاش الزامی است. دستگاه مخمل پاش سپهر با سابقه یک دهه تولید با کیفیت و موفق، دارای برند و اختراع ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *