انتخاب “بهترین دستگاه مخمل پاش”

آشنایی با دستگاه مخمل پاش سپهر
2017-04-03
مخمل پاش برای تزیینات
مخمل پاشی و کسب و کار جدید
2020-05-18

انتخاب “بهترین دستگاه مخمل پاش”

لوگوی برند مخمل پاش سپهر

لوگوی برند دستگاه مخمل پاش سپهر بصورت رسمی ثبت گردیده و دارای اعتبار قانونی است

برای انتخاب بهترین دستگاه مخمل پاش از میان انبوهی از تبلیغات اینترنتی که مشتری از واقعیت پشت این تبلیغات بی اطلاع است باید موارد متعددی مد نظر گرفته شود و صرف ادعای فروشنده و تعریف از دستگاه و یا مقایسه قیمت آن نباید ملاک اطمینان به فروشنده باشد مخصوصا با دانستن این مطلب که ساخت دستگاه مخمل پاش نیاز به دانش بالای الکترونیکی دارد و بسیاری از مدعیان تولید دستگاه مخمل پاش دارای سواد کم، صرفا جعبه و متعلقات ظاهری آن را به نام خود تهیه میکنند و مدارات الکترونیکی را از یک یا دو سازنده اصلی خریداری مینمایند .
شاید بتوان گفت مهمترین نکته در انتخاب تولید کننده ، خوش نام بودن برند دستگاه در بازار است . فروشندگان پودر یا چسب و یا مجریان مخمل پاشی هم میتوانند به عنوان مرجعی برای معرفی تولید کننده دستگاه مخمل پاش باشند .
دومین نکته رسمی بودن برند و یا ثبت شدن طرح دستگاه به عنوان اختراع است که به خریدار این اطمینان را میدهد که دستگاه مورد نظر دارای اصالت کافی است . مخمل پاش سپهر تنها برند مخمل پاش بدون نیاز به فشار هواست که دارای ثبت اختراع است .
سابقه ده ساله ما در تولید دستگاه مخمل پاش و سابقه بیست ساله ما در تولید دستگاههای رنگ پاش الکترواستاتیک، نیز بیانگر اعتبار تولید و کیفیت دستگاه مخمل پاش سپهر است .
از دیگر مشخصه های لازم برای اعتبار دستگاه میتوان به گارانتی واقعی ، پشتیبانی سریع ، و از همه مهمتر دوام دستگاه اشاره کرد .
برخی از فروشندگان با اعلام گارانتی های بلند مدت که حتی دستگاههای خارجی هم چنین گارانتی هایی را ارائه نمیکنند سعی در جلب مشتری دارند و نشاندهنده بی اعتبار بودن گارانتی اعلامی است .
دوام دستگاه مخمل پاش یکی از مهمترین مشخصه مورد بررسی دستگاه مخمل پاش است زیرا این دستگاه با قطعات الکترونیکی ولتاژ بالا کار میکند و اگر به درستی ساخته نشده باشد خیلی زود میسوزد و عموما فروشندگان علت را استفاده نادرست کاربر عنوان میکنند .
از آنجایی که ما تولید کننده دستگاه مخمل پاش هستیم پشتیبانی دستگاه را در اسرع وقت و حتی در اکثر مواقع در حضور مشتری انجام میدهیم تا از اتلاف وقت و ایجاد ضرر و زیان برای مشتریان جلوگیری شود .
بنابراین برای خرید محتاط باشید تا دستگاهی را بخرید که از آن سود ببرید .
به جرات میتوانیم ادعا کنیم که دستگاه مخمل پاش سپهر قابل رقابت با نمونه های خارجی است و تاکنون به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، عمان، آذربایجان، و ارمنستان صادر شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *