مخمل پاشی و کسب و کار جدید

لوگوی برند مخمل پاش سپهر
انتخاب “بهترین دستگاه مخمل پاش”
2020-01-18
چاپ مخمل
دوام کار پوشش مخمل
2020-09-20

مخمل پاشی و کسب و کار جدید

مخمل پاش برای تزیینات

همه نوع تزیین

با دستگاه مخمل پاش سپهر میتوانید کسب و کار جدید راه اندازی نمایید و یا شغل خود را توسعه دهید زیرا :
1- سرمایه گذاری برای راه اندازی این صنعت بسیار کم بوده و تنها خرید دستگاه مخمل پاش و مواد اولیه شامل پودر مخمل و چسب برای شروع کار کافی است .
2- فضای مورد نیاز برای مخمل پاشی میتواند یک انباری باشد که جایی برای چسب کاری و مخمل پاشی داشته باشد حتی میتوانید قسمتی از کارگاهتان را با پارتیشن جدا کنید و به این کار اختصاص دهید .
3- مخمل پاشی نیاز به تخصص خاصی ندارد و روش کار تنها چسب زدن و پاشش پودر مخمل با دستگاه مخمل پاش است . البته آموزش هایی برای بهتر انجام دادن و استفاده صحیح تر از دستگاه مخملپاش و روشهای اجرا در دی وی دی آموزشی و در سایت آمده است .
4- تنوع کار در این صنعت خیلی زیاد است از مخمل پاشی روی دیوار گرفته تا لوازم خودرو و کارهای کوچکتر نظیر شمع مخملی، مخملپاشی روی کاکتوس، گل مصنوعی مخملی، جعبه های لوکس، مجسمه های مخملی، کفش و کیف های جیر، سفال و گلدانهای مخملی، و انواع دیگری از مخمل پاشی که میتوانید به ابتکار خود انجام دهید .
5- میتوانید به ابتکار خود بازارهای جدید ایجاد نمایید مثلا مخمل پاشی روی کاکتوس یا شمع چند سالی است که ابداع شده بنابراین شما هم میتوانید مخمل پاشی را روی اجناس دیگر شروع کنید یا میتوانید برای کاربردهای فعلی روشهای جدید اجرا کنید مثلا بجای پوشش کامل قطعه ، با استفاده از نوارچسب قسمتهایی را خالی بگذارید. استفاده از شابلون هم کاربردهای زیادی دارد مثلا از شابلون سیلک برای ایجاد طرح مخملی روی پارچه ، کاغذ و مقوا یا ام دی اف استفاده میشود. حتی میتوانید بجای شابلون با طراحی دستی توسط قلم مو، چسب را روی کار اجرا نمایید و مخمل پاشی را انجام دهید مثلا تابلو های خطاطی را با چسب اجرا و مخمل پاشی کنید.
6- ظاهر مخملی روی بسیاری از کارها جلوه متمایزی برای بیننده دارد و احساس متفاوتی را ایجاد میکند مثلا یک کلاهک آباژور مخملی یا یک مجسمه اسب یا شمع مخملی هر کدام تاثیر خاصی دارند که انواع رنگهای تکراری ندارد . بنابراین میتوان ارزش افزوده و فروش کالا را با این روش افزایش داد.
7- تعمیر کالاهایی که ظاهر ناسالم دارند مانند سفال یا بلوری که صدمات کوچک دیده یا چرم هایی که کهنه شده اند یا بازسازی داخل خودرو از نمونه های این کاربرد هستند. در اینستاگرام و تلگرام نمونه هایی از این نوع تعمیرات گذاشته شده است.
8- مخمل پاشی جایگزین خوبی برای استفاده از پارچه مخمل در انواع کار تزیینی است مثلا جعبه های جواهر که قبلا با پارچه مخمل پوشش داده میشد اکنون با روش مخمل پاشی ساخته میشوند در این حالت علاوه بر تمیزی، سرعت کار هم بالا رفته و کاهش نهایی قیمت را خواهید داشت.
9- بسیاری از پارچه های مخمل موجود در بازار با روش مخمل پاشی تولید میشوند کافی است به الیاف آنها از نزدیک توجه کنید خواهید دید که هیچگونه بافتی در آنها نیست و الیاف کاملا یکنواخت هستند .
10- از آنجایی که امکان تولید پودر مخمل با سایزهای متنوع هست به همان شکل کاربردهای مختلفی هم ایجاد میشود مثلا با سایز 10 میلیمتر ، پادری و باسایز 6 میلیمتر سبز رنگ، چمن یا سبزه مصنوعی ساخته میشود. با سایز های ریزتر مثلا 0/5 میلیمتر پارچه جیر مانند تولید می گردد.
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *