کاربردها

شاید از ظاهر ساده دستگاه مخمل پاش نتوان به میزان وسیع کارایی آن پی برد بنابراین در ادامه به برخی از کاربردهای مخمل پاشی اشاره می گردد که در سطح وسیعی انجام میشود و دیگر کاربردها را به ابتکار و خلاقیت شما می سپاریم .
باید بدانید که در سالهای اخیر مخمل پاشی در انواع مختلف کارها برای اولین بار بکار گرفته شد که نتیجه عالی داشت برای مثال مخمل پاشی روی کاکتوس و یا مخمل پاشی شمع تولد از نمونه های آن است .
مخمل پاشی خودرو نیز به یک حرفه رایج تبدیل شده و به عنوان کسب و کار جدید مطرح است .
از دیگر مواردی که در چند سال اخیر رایج شده و خیلی مورد استقبال قرارگرفته دکوراسیون داخلی، مخمل پاشی روی دیوار، کمدهای دیواری، کشو، پتینه، گچبری، و مبلمان است.

پارچه ها

مخمل پاشی روی پارچه اولین کاربرد دستگاه مخمل پاش بوده که دارای قدمتی حدود پنج دهه است و با دستگاههای بزرگ و گرانقیمت انجام می شده است . روش کارهم استفاده از شابلون سیلک میباشد . تقریبا همه دست اندر کاران خدمات چاپ روی لباس با شابلون و چاپ سیلک آشنا هستند در این روش رنگ با واسطه شابلون سیلک روی لباس یا پارچه خوابانده می شود البته از این شابلون در صنایع دیگر نیز استفاده می گردد.
برای استفاده از شابلون سیلک در مخمل پاشی بجای رنگ از چسب مخصوص پارچه استفاده میشود چسبی که هم قابل شستشو باشد و هم برای کار با شابلون سیلک مناسب باشد. تاکنون روی تی شرت، مانتو، پارچه مبلی، پرده، تور استفاده میشد. با کمی ابتکار می توان آنرا روی دیگر محصولات تعمیم داد نظیر گیپور، روسری، جوراب، لباس عروس، لباس کردی، جعبه های با روکش پارچه ای مقوایی یا چوبی، طرح مخملی روی محصولات چوبی و ام دی اف ، تابلوهای خط و نقاشی، مخمل روی مخمل، کاغذ دیواری ، کاغذ کادو ، کارت عروسی و ...

پوشش کامل اجناس

بیشترین کاربرد مخمل پاشی برای پوشش کامل سطوح است. تفاوتی ندارد این سطوح چگونه باشند عمودی، افقی، زبر، صاف، سه بعدی یا هر حالت دیگر؛ مهم این است که اجرای چسب روی آنها بخوبی انجام گردد تا پودر مخمل بخوبی به آن بچسبد. اجناسی مانند: صفحات چوبی، ام دی اف، مقوا، یونولیت، پلاستیک، شیشه، فلز، چرم، مجسمه های رزینی و گچی یا چوبی، قطعات تزیینی و آویز، لوستر، آباژور، میز و صندلی، کمد، داخل کشو، قاب عکس و آینه، داشبورد و رودری خودرو، شمع های تزیینی و مصرفی، قاب موبایل و تبلت، چوب رختی، مانکن لباس و جواهرات، جلد سررسید و کلاسور و کارت عروسی، وسایل جشن، لوازم آرایشی، کفش و کیف، دیوار و سقف، پنل های پیش ساخته، پتینه، جعبه های لوکس، کاکتوس و گل مصنوعی، کوزه و گلدان سفالی و بلورجات و صدها کار دیگر که میتواند به ابتکار شما باشد. درواقع هر جنسی را میتوان مخمل پاشی کرد به شرطی که چسب از روی کار کنده نشود.

کاربردهای خاص

برای آب بندی لاستیک دور شیشه خودرو، صداگیری قطعات مانند درب و پنجره های فلزی، آکوستیک دیوار مخصوصا در استودیوهای ضبط صدا، جعبه بلندگو برای حذف صداهای مزاحم، ضربه گیری، ایجاد نرمی روی سطوح و نظایرآن کاربرد دارد. در سال اخیر هم نمونه گیرهای تست کرونا به این مجموعه اضافه شده که بازار خوبی هم در پزشکی و هم - نمونه های شبیه آن - در لوازم آرایشی دارد.

اگر به دنبال کسب و کار جدید می گردید یا می خواهید شغل خود را توسعه دهید و یا محصول خود را قابل رقابت کنید حتما دستگاه مخمل پاش سپهر را بررسی کنید تا تاثیر مخمل پاشی در افزایش ارزش نهایی کالا با ظاهری مخملی را ببینید.
برای مشاهده تصاویر از نمونه های مخمل پاشی به گالری مراجعه فرمایید.

گالری-تصاویر

و برای مشاهده فیلم های مخمل پاشی میتوانید مستقیما به کانال ما در سایت آپارات مراجعه فرمایید.

کانال آپارات

باید بدانید که در سالهای اخیر مخمل پاشی در انواع مختلف کارها برای اولین بار بکار گرفته شد که نتیجه عالی داشت برای مثال مخمل پاشی کاکتوس و یا مخمل پاشی شمع تولد از نمونه های آن است .
مخمل پاشی خودرو نیز به یک حرفه رایج تبدیل شده و به عنوان کسب و کار جدید مطرح است .
از دیگر مواردی که در چند سال اخیر رایج شده و خیلی مورد استقبال قرارگرفته دکوراسیون داخلی، مخمل پاشی روی دیوار، کمدهای دیواری، کشو، و مبلمان است.
جعبه طلا و جواهر از نمونه هایی است که قبلا با پارچه مخمل تزیین میشد اما اکنون با پاشش مستقیم پودر مخمل کار تمیزتر و سریع تر و نیز ارزان تری عرضه میشود.

مخمل پاشی روی مجسمه از مواردی است که هنوز بکر است اما دارای پتانسیل خوبی هم در بازار داخل هم خارج دارد و میتواند به سرعت رشد کند.

پتینه، گچبری،و طراحی روی دیوار از مواردی است که میتواند دارای بازار بسیار خوبی باشد زیرا ترکیب رنگ و مخمل روی دیوار و دکوراسیون جلوه مضاعف به کار میدهد. این بازار از مواردی است که میتواند تحولی در این صنف ایجاد نماید و در کسب و کار مجریان این رشته نقطه عطفی به حساب آید که آینده روشنی دارد.

ما در همه مراحل کار، همراه و پشتیبان شما هستیم تا بتوانید به بهره وری مطلوب برسید. از اطلاعات خرید مواد اولیه تا اطلاعات بازار و معرفی مشتریان .

هدف ما موفقیت شماست .